Ett par dagar...

Jaha, nu har bloggandet avstannat lite igen, så kan det gå när man har fullt upp.
Träningen är fortfarande i fullgång, idag lyckades jag äntligen med 5 km gång/joggning. Skönt! Det känns som att det behövdes att jag klarade det em gång för att tro att jag kommer kunna klara av Vårruset i maj. Nu ska jag bara bättre min tid ordentligt.

På jobbet är det att göra, som vanligt. Tur att jag älskar mitt jobb och har världens bästa jobbarkompisar , blir mycket roligare att jobba då!

Vad annars då? Inte mycket, var nära att krocka med en älg i måndags när jag körde hem. Skönt att det gick bra :)

Finns inte mycket mer att berätta, ska nog sova snart. Att träna tar på krafterna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback