Framåt är bättre än bakåt

Vilket träningspass jag gjorde idag!
Efter lite uppvärmning som körde vi ett svettigt styrkepass. Men inte nog med det, Sara och jag höll oss kvar och tog en tur på löpbandet. Jag vågade mig faktiskt på att jogga till och med. Puhh! 3 km senare var vi utmattade och illröda som tomater men uj uj vilken ljuvlig känsla!

När jag kommit hem bestämde jag att jag var helt klart värd att ligga på soffan i ett par timmar, tills det var dags för veckovägningen. Blurp! Jag kan ju säga att jag har nog haft väldigt höga förväntningar på mig själv. Sist när jag viktväktade så förändrade jag ju extremt mycket på en gång och de första veckorna rasade jag i vikt. Nu har jag ju inte lika många kilon att plocka av och kroppen är inte lika illa däran som sist. Vågen visade i alla fall -0.7 kg. Helt ok! Nästa vecka ska jag slå det.

Jag hörde en vettig sak på Biggest Loser som ska få bli mitt mantra:
"Alla steg framåt är alltid framåt oavsett hur stora eller små de är"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback