Ruskigt och regnigt

Det underbara sommarvädret fortsätter... eller underbart är det ju inte. Men ganska typiskt sommarväder har vi väl lyckats få?
 
Svärpäronen åkte för en stund sedan och nu ligger M och jag utslagna i varsin soffa. Regnet slår som spön i backen och First Aid Kit spelar i bakgrunden. Mys! Tror nästan jag ska tända lite ljus också, så höjer vi mysfaktorn ytterligare.
Innan de åkte hem så var vi en sväng på skoaffären i byn som har gått i konkurs. De påbörjade sin utförsäljning idag, 50% på allt. De har vettiga märken så vi tänkte att vi kanske kunde fynda, men näe. Man kunde säkert hitta fynd men typ alla invånare i byn var där och det var nästintill omöjligt att ta sig fram. Vi gav upp efter en stund. Åkte och köpte en resväska istället. Nu har vi två likasamma i olika färger och storlekar. Perfa!
 
Resten av dagen blir antingen här i soffan med min bok eller uppe i sovrummet grävandes i min garderob. Det är dags att rensa järnet med väldigt kritiska ögon... men det finns ju en dag imorgon för sådant också ;)
 
 
Sooooolen -vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback