I'm back

Men oj då, det blev visst ett litet blogguppehåll på sisådär en månad. Det var mycket jobb och många trötta kvällar så att blogga har inte känts så lockande tyvärr. Dessutom var jag inte riktigt nöjd med utseendet här inne och då blir ju inte lusten störra att blogga liksom.
Men efter lite övertalning av maken så har han svängt ihop en ny header som känns mer jag :)

Nu lovar jag inte att det blir tjugo inlägg om dagen, men jag ska allt försöka bli duktigare på att uppdatera. En sak som jag ibland känner är att jag inte vet vad jag ska skriva om, jag menar mitt liv är ju inte så jäkla intressant. Men jag har lite tankar och idéer, dessutom så har jag insett hur kul det är med foton och som man säger, en bild säger mer än tusen ord.

Nu ska jag dock luta mig tillbaka i soffan, lägga upp benen och njuta av det sista som är kvar av söndagen. På återseende!

Kommentarer
fia säger:

Välkommen tillbaka! Kul tanke med foto tycker jag. Kramar!

2012-06-11 | 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback