120306

Har varit helt taggad att fixa en massa denna veckan!
Den har det än så länge inte riktigt blivit som jag tänkt mig. Men jag får saker gjorde i alla fall!

Idag har jag städat toaletterna, tvättat, diskat, bytt lakan... Puhh! Och nu står en pizza i ugnen. Dock halvfabrikat, men jag har ju rullat ut den och haft på en massa gott.

Har haft lite dålig matinspiration den senaste tiden. Måste sätta mig och titta igenom alla mina recept tror jag. Längtar tills vi plockar fram grillen, det skulle man kanske kunna göra redan nu.

Hur som helst så har jag massa energi, det är ju SÅ skönt!

Kom på att jag har glömt att visa min fina uggla jag fick på alla hjärtans dag :)


Kommentarer
fia säger:

Söt uggla! Självklart ska ni ta fram grillen - premiär på lördag! :-)

2012-03-07 | 09:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback