Mat och shopping

Nu sitter man här en söndagskväll igen och tänker att veckan och helgen har gått alldeles för snabbt.
I fredags jobbade jag hemifrån och var lite ledig. Det var hur skönt som helst. Lugnt och skönt!
På eftermiddagen kom syster och man hit och när M hade kommit hem från jobbet så blev det tacos och en film.

Lördagen tillbringade vi på Väla med shopping, dock inte särskilt mycket för mig... jag shoppade ju iof förra helgen i Stockholm, så jag ska väl inte klaga... ;)
När vi kommit hem satte vi igång att laga mat, det blev plankstek med hemmagjort mos, ryggbiff och hemmagjord bearnaisesås. Mmmmmums! Och så ett glas rött till det, det satt som det skulle!

Kvällen avslutades med Mello och en film.

Som jag bloggade om innan så blv det amerikanska pannkakor till frulle och en kort promis i solen innan de åkte hem och jag begav mig till gymmet.

Det kändes som att min kropp skrek efter träning efter allt gott jag har stoppat i den under helgen.  Dessutom är det ju så himla skönt när man är nästintill ensam när man tränar. Ingen kö till maskinerna!

En annan rolig sak som har hänt i helgen är att vi äntligen har en taklampa i sovrummet. Visst, vi har väl inte stressat på att införskaffa någon heller. Men nu har vi i alla fall det. Yeey!

Fia lagar mat :)

Kan ni förstå att et blev 1 liter beasås?

moi

dukat och klart

mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback