Ännu en tur

Så har vi kommit hem igen efter ännu en tur uppåt i landet. Det har varit något nu med två veckors intervaller.

Denna gången tog vi ett sista farväl av Mattias morfar. Fin och ljus begravning ❤

Efter det sedvanliga fikat efter så var vi hemma hos svärföräldrarna och lekte med Mattias brorsbarn. Eller mest gosade faktiskt. Mys!

I morse satte vi klockan tidigt och körde hemåt. Fyllde på kylen innan jag satte mig och jobbade en liten stund.

Flög nästan upp från köksbordet förut och tog varvet runt huset för en storstädning modell snabb.
Varför?
Mäklaren smsade att vi ska ha en ny visning på torsdag, så nu får vi piffa till det lite här. Som tur är så var det inte alltför mycket att plocka med.

Håll tummarna nu att de är intresserade!

Nu ska vi lags lite mat och den ska jag nog parkera mig i soffan resten av kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback