Fredagskvällar

Rutinen på fredagseftermiddagen är nästan alltid densamma. Ibland åker jag och träna och ibland direkt hem.
 
Stannar ofta till på Ica och köper lite gott för kvällen.
Kommer hem.
På med mysbyxorna.
Häller upp ett glas vin.
Tvättmaskinen sätts igång.
Mat tillagas och äts.
Här mellan så dricks det första glaset vin upp och nästa hälls upp.
Soffan intas och slötittandet påbörjas.
Det andra glaset vin dricks upp.
Jag slumrar till lite i soffan.
Vid 22 går vi och lägger oss.
 
Typ.
 
Skillnaden idag är att jag har sprungit runt och letat saker att sälja på morgondagens loppis och sen prismärkt allting. Annars är det det detsamma.
 
Nu är det dags för film, hoppas jag inte somnar!

Kommentarer
Minna säger:

härligt med fredagskvällar samtidigt för man är avslappnad på ett annat ´vis än annars. Hihi:)

2012-10-05 | 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback