Shopping.middag.bio

Igår hade jag en heldag med några kompisar.
Vi började med att träffas i Växjö och ladda upp med en fika inför den kommande shoppingturen.
Shoppingen tog sedan ett par timmar ;)
Sen åkte vi in till stan och fick matkoma på Stars n Stripes.
Matkoman höll sig inte alltför länge för en stund senare hade vi köpt godis på hemmakväll och popcorn och läsk på filmstaden. Laddade för 2 timmar i biosalongen.

Vi såg Hypnotisören. Den var bra tyckte jag. Lite skrämmande ibland och jag drömde faktiskt lite otäckt om filmen i natt. Persbrandt är ju så bra. Dessutom hade han en jättefin jacka. Det satt jag och tänkte hela filmen :)
Hade tänkt att läsa boken men vet inte om det kanske inte är så bra nu när jag har sett filmen.

Efter filmen var det bara att köra hem i mörkret. Var så trött. Orkade inte ens packa upp mina shoppingpåsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback