14 april 2013

Ni vet hur man vaknar, tittar ut och ser solen stråla? Känslan att idag ska jag vara ute massor och fixa en massa och gå långa promenader osv infinner sig. Sen går tiden och klockan blir 20 och man inser att dagen är slut.
Man trotts att det inte blev någon promenad och trotts att balkongen inte blev renare så är jag nöjd med dagen.
Jag har läst i min bok, vikt tvätt och beställt en matta till hallen. 
Nu behöver vi bara en stor fin tavla där så kommer det bli så bra så.
Kan vara så att jag beställde lite kläder också, kanske.
 
Slösöndag...
 
Har även börjat fundera lite över föelsedagskalas, jag fyller ju år snart. Tänker att det måste firas stort att jag inte fyller 30 i år. Fira mitt sista år som tjugoåring liksom. Jag gillar ju dessutom att planera :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback