29 april 2013

Det var inte riktigt lika jobbigt att vakna imorse eftersom jag visste att denna veckan innehåller med ledighet än jobb. Underbart! Det har dock varit en intensiv dag på jobbet med mycket att göra och dessutom har jag börjat få ont i svanken typ. Jag vet inte om det är för att jag sitter galet, kanske inte en ultimat stol eller så behöver jag nya glasögon för jag måste sträcka mig fram för att läsa.
Hur som helst så känns det bättre nu efter träning och när jag har slängt mig i soffan. Man kan ju tycka annars att det borde göra ont när jag halvligger i soffan med datorn på magen, så oergonomiskt som det bara kan bli.
 
Eftersom det inte är en "vanlig" vecka så blir det heller inte en vanlig träningsvecka. Får försöka klämma in motion när det finns tid och det går helt enkelt. Vet inte hur jag ska överleva i sommar på semestern. Ska vi åka iväg så får vi se till att det finns gym där helt enkelt. Eller så får jag göra som Mattias och börja springa.
 
Lite tankar såhär på måndagskvällen då i alla fall. Nu är det snart dags för Elementary. We like!
 
thinking mode
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback