Borta bra men hemma bäst

Sorry för dåliga uppdateringar här, men jag har varit på del två av min fackliga grundkurs förstår ni.
Det har varit väldigt intressant och lärorikt. Nu ser jag fram emot att gå en BAM utbildning (Bättre Arbetsmiljö) så att jag kan sätta mig in i jobbet som skyddsombud. Känns som ett vääääldigt stort ansvar dock, men det ska nog gå bra.

Igår hann Malin, som var med mig på kursen och jag med en sväng i Karlshamn city. Blev några fynd på HM :)
Sen blev det en sväng på Harrys efter middagen. Bidde dock inte särskilt sent och med en dag som började med sovmorgon fick jag vila ut lite extra.

Imorgon är det jobb och träning igen. Skönt när man kommer tillbaka i verkligheten!

Träffade en ny kompis...

Igår kväll firade vi dagens slut med en cider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback