Freeedag!

Woho!

Äntligen helg! Ska bli himla skönt med sega morgnar i sängen, långa frukostar framför tv:n och två hela dagar utan en massa vardagsmåsten. Imorgon ska vi dock städa. Sådär kul, men det måste göras. Känns väldigt bra när det är klart.  Sen så ska jag ju på zumbathon imorn! Spännande...
 
Sedan jag kom hem från jobbet har jag typ suttit framför datorn/mobilen och tittat på aftonbladets live sändning om allting som händer i Boston. Det är så otroligt hemskt det som hände tidigare i veckan och nu jagar de ju en av de misstänkta. Mycket som händer hela tiden. Jag fastnar liksom framför det och kan inte slita mig, även om jag hör samma saker om och om igen.
 
Jag tror det får bli en tidig kväll idag, var ju uppe extra tidigt idag och det brukar innebära att jag orkar hålla ögonen öppna ungefär till klockan 20 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback