Inväntar gästerna

Det har varit fullspäckat sedan torsdagen så jag har helt glömt bort att blogga. Nu blir det ett snabbt inlägg innan våra gamla grannar kommer på middag.

I torsdags var jag ute och åt med Frida, Minna, Sara och Ganni efter jobbet. När jag kom hem var jag så mätt att det proppade ut genom öronen kändes det som.

Igår slutade vi tidigt från jobbet, hoppade på tåget till Malmö och gick på stan. Sen blev det middag på TGI Fridays och kvällen avslutades med en skinny vanilla latte från Starbucks och ett försenat tåg.

Idag började jag dagen med ett pass bodypump pass sen efter frukost blev det en svängom runt i Osby. Det är nämligen outlet helg här. Vi köpte oss en tavla till hallen. Blev superfint!

Nu ska jag fixa det sista innan gästerna kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback