Torsdags hej!

Skriver detta inlägg med riktigt skakiga armar.
Har tagit mig igenom ett svettigt boxpass på gymmet idag. Box var precis som behövdes efter ett par knäppa dagar där mitt humör och mina känslor har varit som en färgkarta (precis vad det stod i dagens horoskop). Men nu har jag gjort mitt för denna veckan och imorgon slipper jag tänka på allting.
 
Istället ska Mattias och jag ut på äventyr- woho! Vi ska till och med lämna landet, även om det bara är för dagen så blir det lite extra spännand tycker jag.

Men jag börjar dagen med ett spinning pass klockan 6:30 - jag börjar fundera på om det var en så jäkla bra idé, men det är försent att avboka nu så det är bara att gå all in!
 
Igår var det vägning på viktväktarna. Var väl sådär sugen på det med tanke på påsken och allt gottigt som man har tryckt i sig hela helgen. Men det gick bättre än vänta och vågen visade -0,3 kg. Så nu är det sammanlagt 9,1 kg jag har gått ner. Tror jag har kommit till det stadiet då det syns lite nu också för jag får höra det lite titt som tätt nu. Kul! Kommer behöva införskaffa nya byxor snart också, nästan alla jag har hänger lite här och där... I-lands problem!
 
 

Kommentarer
Karin säger:

Bra jobbat Rebecca! Ni ska ha en riktigt bra road trip i morgon!

2013-04-04 | 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback