Träning

Jag har kommit till det stadiet då det första jag tänker på, på morgonen (utöver att jag är trött då) är att jag måste boka träningen för veckan efter. Det är så himla roligt! Har hållt på nu (med vissa små avbrott pga ledighet eller röda dagar) sedan slutet av januari. Det är ganska lång tid. Och om jag inte känner helt fel så har jag börjat få lite muskler här och var. Det är en rejäl bit kvar till den perfekta kroppen, men jag är betydligt närmare nu än när jag började.
 
Nästa vecka ska jag köra en extrem träningsvecka. Vi får se om jag kan stå på benen när veckan är slut.
Måndag: 45 min core /30 min walking
Tisdag: 60 min TRX (första gången, något nervös)
Onsdag: träningsfritt pga viktväktarna (vägningsdag)
Torsdag: 45 min core
Fredag: 35 min spinning ( 06:30 dessutom! Borde ge bonus förbränning kan jag tycka)
Lördag: Maraton Zumba 3 timmar (!!)
Söndag: Sängläge då jag inte kommer kunna röra mig efter denna veckan!
 
Men det är ett par dagar kvar tills nästa vecka börjar, först ska vi ju ha helg! I helgen får vi dessutom finfint besök från Norrköping.
 

Kommentarer
Anneli säger:

Hell ya!!! =)

2013-04-11 | 23:22:49
Bloggadress: http://www.muffinsflask.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback