Flytta till Stockholm

Igår fick vi kontraktet till vår nya lägenhet. Det börjar kännas mer och mer verkligt för varje dag som går. Samtidigt får jag mer och mer panik över min jobbsituation.
Förhoppningsvis löser det sig på bästa sätt, men fram tills dess vetitusan hur jag ska hålla mig pepp.

Något som i alla fall gjorde mig väldigt glad igår var att vi fick veta att vår nya soffa kommer imorgon. Yeey!
2 veckor tidigare än vad vi trodde dessutom. Hurra!
Det kommer dock fortsätta att kännas konstigt här eftersom vi inte har något vardagsrumsbord osv. Men soffa kommer vi ha i alla fall!

Nu är det snart dags för ännu en jobbdag. Känner dock mest för att sova mig igenom denna veckan...

Här kommer ett litet smakprov från Stockholm... Vår loftgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback