Himla massa tankar

Jag längtar SÅÅÅ tills vi har flyttat och allting är uppackat i den nya lägenheten. Allt det här virrvarret med flyttfirmor, magasinering, kartonger, rensa, packa går mig på nerverna.
Plusa på att jag inte vet hur min jobbsituation ser ut om 2 månader när vi har flyttat. Jaa, jag kanske måste säga upp mig imorgon. Not so woho!
Men jag vet att allt kommer bli bra, rätt beslut kommer tas och vi kommer inte ångra oss.  Det är bara det att vägen dit är inte helt rak...
 
Men för att tänka positivt så är det snart helg och på lördag ska vi inte tänka flytt och rensa/packa alls. Vi ska shoppa lite istället. Komma iväg och göra något helt annat. Iof ska vi till Ikea och titta på lite smarta förvaringslösningar... det har ju med flytten att göra. Men ja, ni förstår hur jag menar. På det stora hela så ska vi inte tänka på det.
 
Jag har börjat komma in i träningsrutinen igen -skönt. Nu ska jag bara komma in i viktväktarrutinen igen också så är allt som vanligt igen. Just nu är det dock svårt med all stress och sånt runtomkring.
 
Okej, lite halvdeppigt inlägg och jag vet att de inte kommer så ofta nu, men det blir bättre :)
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback