Torsdagskväll

Okej, jag älskar vår nya soffa! Man kan sitta i den på hur många sätt som helst. Jag är helt fascinerad! Vi lär nog tjaffsa om vem av oss som ska få schäslongen. Tror vi får införa något slags kösystem...
 
Efter jobbet idag kom Frida och lilla Freja hit. Jag lagade thaigryta, Freja undersökte lägenheten och så blev det en hel del kackel. Lite senare kom även Sara över. Det här är ett bra exempel på saker jag kommer sakna när vi har flyttat. Mina vänner kan inte komma över bara sådä, lite halvimpulsivt. Sen kommer det krävas liiiite mer planering. Men vi har redan börjat planera och prata om när det ska bli ett besök. Det kommer bli jättebra!
 
Nu är det snart läggdags här, imorgon är det äntligen fredag och dessutom så håller jag i fredagsfrukosten på jobbet. Puhh! Mycket att komma ihåg, hämta brödet, ta med alla tillbehör, duka fram... :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback