Vardagen har börjat igen

Men åhh! Jag anade att det skulle bli såhär. Jag hinner knappt börja jobba igen och så kommer det 0 blogginlägg om dagen. Och ändå har den första veckan varit relativt lugn på jobbet. Skönt med lite mjukstart. Nästa vecka lär det vara dessto mer att göra. Förra året var jag tillbaka vecka 32 och då var det bara att hoppa rakt ner i den kokande grytan. Nu får jag i alla fall känna på vattnet först. Himla bra liknelse tycker jag.
 
Kvällarna har bara flutit på i ett töcken känns det som. Man kommer hem, lagar mat, sätter sig i soffan. Allt detta med en jäkla ryggvärk. Som tur är så har det börjat kännas lite bättre i alla fall. Hoppas det är över till efter helgen i alla fall, för på måndag ska jag träna.
 
Hur som helst så är det snart helg och imorgon så har vi bröllopsdag. 5 år minsann. Inte illa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback