Mysig helg

Har haft en underbar helg som nu lider mot sitt slut. 
Den började redan i fredagskväll då Fia & Fredrik kom hit. Vi tog det lugnt, drack vin och tittade på tv. 
På lördagen började vi lugnt med frukost och så här hemma. Sen tog vi pendeln in till stan och strosade runt där. Efter x antal timmar i alla roliga affärer och med x antal shoppingpåsar så gick vi till ett ställe som heter Monks. Där drack vi god öl, åt god mat och vilade fötterna lite. Därefter begav vi oss hem igen. 
Blev inte så många julklappar inköpta men desto mer till oss själva ;)

Idag blev det också en shoppingtur. Efter en lugn morgon med adventsfrukost drog vi till Barkarby och deras outlet. Många lyckade inköp även idag. Ett par julklappar denna gången dessutom :)

Söndagskvällen är vikt till tvättstugan och soffhäng!

Jag laddar för morgondagen då jag ska göra något spännande på morgonkvisten, mer om det imorgon! 

Min fina syster och jag

NK är julskyltat och fint

Massa god mat

Adventsljusstaken är framplockad

Och så är julstjärnorna uppe!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback