Nu äre klippt!

Jag har bestämt mig att 2013 är året då jag ska spara ut mitt hår. Har aldrig lyckats få det särskilt långt, det slutar alltid med att jag klipper av det när jag väl går till frissan.

Men idag när jag var hos frissan lyckades jag faktiskt behålla det relativt långt. Hon klippte kanske 2 cm bara. Känns bra. Ska nog lyckas få det lite längre denna gången.

Efter frisören när jag stod ute i solen och väntade på Mattias kändes det nästan som vår i luften. Det kan väl inte redan vara dags?


Kommentarer
Minna säger:

Härligt med nyklippt. Jaa du gör rätt i att spara ut det tkr jag. Som jag sagt förut, vänta inte för länge med att klippa topparna utan gör det lagom ofta och massera mkt i hårbotten så ska de växa:) Åh vår, härliga vår!

2013-01-04 | 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback