Bakat i sommarvärmen

Eftersom både Mattias och jag har lyckats bränna oss lite under de senaste dagarnas sol och bad så struntade vi i det fina vädret och stannade hemma istället.
Det har varit varmt, varmt och lite mer varmt. Men sitter/ligger man helt stilla på samma ställe så blir man inte alltför svettig i alla fall.
Helt plötsligt idag fick jag dock rycket och skickade Mattias till affären med en inköpslista för bak.
Efter några timmar, svordomar och lite vatten så fick jag ihop en hel del.
Jag bakade ett jättegott bröd. 2 propoints/ skiva, helt ok. Brödet blev supergott!
Sen blev det choklad och bananmuffins som också bara är 2 propoints/ st.
Till sist så blev det bullar. 3 propoints/ bulle.

Nu är vi laddade för sista semesterresans eventuella utflykter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback