Jul. 11, 2013

Jag är så himla trött på att vara sjuk nu! Förkylningen hänger med ännu och nu verkar det som att jag har fått ögoninflammation också. Hurra!

Trotts detta så har jag i alla fall haft en underbar dag med Mattias brorsbarn och min svägerska. Först så lekte vi hemma hos dem och sen tryckte vi alla 5 in oss i vår bil och åkte till Söderköping för att äta glass. Och vilken glass sen, mmmmmums! Egentillverkad italiensk glass. Efter att ha strosat runt där ett tag åkte vi hem och nu ligger jag här på soffan, dricker ett glas vin och tycker synd om mig själv.

Imorgon händer det saker igen så jag hoppas att jag känner mig lite piggare!

https://cdn3.cdnme.se/371490/6-3/pic_51deeb719606ee18f0bacf1e.jpg" class="image">

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback