Jul. 15, 2013

Idag är vi uppe med tuppen. Detta trotts att vi somnade alldeles för sent igår, men en kaffe på det här och jag är fit for fight.
Idag ska vi nämligen till Kolmårdens Djurpark med Emmelie och barnen. Det var evigheter sen jag var där sist så det ska bli jättekul.
När jag gick i skolan åkte vi varje år till Kolmården kommer jag ihåg. Alltid lika roligt!

Igår kväll efter en liten powervila åkte vi till Fia och Fredrik och åt middag. Jag köpte med efterrätt, världens största chokladboll typ. Jag skojar inte att den var stor. Blö!!
Vi tog varsin liiiten bit sen mådde vi illa typ. Det såg nästan inte ut som vi hade rört den. Bra idé istället för tårta om man ska ha kalas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback