Vänner

Det är så skönt att bara sitta i några timmar och prata om allt mellan himmel och gjord med sina vänner.  Jag är så glad för de jag har som står mig nära. Även om man inte träffas eller pratar varje dag så finns de där och man kan alltid höra av sig om man behöver prata.
Sen har jag tur att min bästa vän bor precis i huset brevid. Perfekt!
 
Ikväll köpte vi thaimat på en ny thaivagn som har öppnat här, sen satt vi hos Sara och snackade om allt och inget i några timmar. Precis vad jag behövde!
 
Nu har jag precis kommit hem och jag ska se på Kommisarie Lewis (sommar = brittiska deckare). Älskar't!
 
 

Kommentarer
Minna säger:

Bloggen är jättefin!! Ljus, skir och så mkt du :-)

2013-07-05 | 12:26:37
Anonym säger:

Tack Minna :)

2013-07-05 | 12:43:54
Bloggadress: http://mrsernie.blogg.se
Bästis säger:

<3 <3

2013-07-17 | 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback