Off

Åh vad jag hatar tidiga morgnar!
När väckarklockan ringer vill man bara hoppas att man inbillar sig eller att jag har råkat sätta den 2 timmar för tidigt så jag kan somna om. Men nej, dags att gå upp.
3 dagar kvar att jobba innan semestern och jag har en känsla av att det kommer bli lååånga arbetsdagar. Jag måste avsluta en massa saker innan jag kan känna mig lugn och ta ledigt.

Idag är dessutom sista "vanliga" träningen för min del. Visst kan jag gå till gymmet på semestern men jag har en känsla av att det inte kommer bli lika ofta som det har varit under våren. Det är ju ändå semester.

Nej, nu ska jag hoppa på min racercykel och bege mig mot jobb. Lär behöva typ en kanna kaffe för att vakna till liv känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback