Ännu en bra dag

Den här dagen har börjat hur bra som helst med att vi sov tills vi vaknade. Iof vaknade vi väldigt tidigt för hela rummet lystes upp av solen ,men så himla skönt att kunna ligga och småslumra och titta på tv i sängen. Det kan vi ju inte göra hemma längre.
 
Hade en mysig fredagskväll förresten, jag åt en god plankstek (lite ångest över pointsen men är det påsk så är det, eller?) Vi fick dock vänta ganska lång tid innan vi fick maten, sen åt vi upp på 10 minuter och sprang över till bion.
Vi hade ju inte behövt stressa för väl inne på bion så hängde sig allting mitt i reklamen så den drog igång först 15 minuter efter när den skulle ha börjat.
Men det var ju LÅNGfredag igår ;) Då ska väl allting ta lång tid?
Filmen var bra, kanske lite förutsägbar, men ändå inte. Jag vill inte spoila den för någon som kanske ska se den. Jag gillade den i alla fall.
 
Idag står det ännu mer roligheter på agendan. Puhh! Efter frukost (som vi borde äta snart kanske) så ska vi göra några ärenden, sen ska jag släppa av Mattias hos en kompis och jag ska ge mig iväg på träningsbh jakt. Ska sätta blommor hos mamma på kyrkogården också.
 
Sen ikväll så är det påskmiddag hos pappsen. Blir nog kanske något glas vin också ;)
 
Fick ju passa på att gosa mycket igår eftersom vi inte träffas så ofta :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback