Musikaler

Alltså, jag älskar musikaler i alla dess former. En musikal musikal på teatern, en musikal musikal på film eller varför inte en film som gjorts om till musikal. Love it!

Hade jag fått välja hade mitt liv varit en musikal. Inte för att jag är bra på att sjunga eller så utan för att det är så himla kul att sjunga! Tänk er att hela Ica affären brister ut i sång om att det är godare med ris än med quinoa. Eller den där försiktiga, blygsamma morgonsången som slutar i värsta pampiga om vilken bra dag det kommer bli.

Tror vi skulle kunna undvika en del bråk också, om man sjöng ut sin ilska!

Hmm... Det jag egentligen ville komma till vara att vi såg Rock of Ages igår och den var bra, precis som alla andra musikaler. Förhoppningsvis kommer jag få se den svenska versionen på Chinan också ;)


Nu är det hög tid att göra mig iordning för en tripp till Jönköping för jobbmöte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback