14 maj 2013

Hej på er! Äntligen börjar jag återhämta mig från söndagens trötthet. Var helt utslagen i söndags och även igår kväll. Imorse när jag vaknade orkade jag knappt öppna ögonen. Men nu så, börjar jag piggna till. Måste ju hålla mig i vaken ikväll när Eurovision drar igång. Det hade varit så grymt coolt att vara i Malmö, helst på lördag men vilken av dagarna som helst hade jag varit glad över.  Men nu blir det att titta på tv istället. Jag har inte lyssnat på alla låtarna men än så länge gillar jag nog Danmarks bidrag bäst.
 
Imorgon ska jag iväg på kurs igen förresten, herregud jag är ju iväg hela tiden känns det som. Denna gången är det "BAM" utbildning. (Bättre Arbetsmiljö). Är lite nervös över att åka helt själv, men det ska nog gå bra, hoppas jag. Tycker det är jobbigt när jag inte vet vad som väntar mig eller något sådant, men det blir nog bra (hoppas jag!)
 
Vet ni vad jag har kommit på? Det är typ bara 6 veckor till semestern, 6 veckor kommer ju springa iväg snabbare än snabbast! Då får jag vara ledig i 4 hela veckor. Längtar otroligt mycket!
 
Nu ska jag tagga upp inför första semin... heja heja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback