23 maj 2013

 
Trött, trött, trött...
Jag är inne i någon slags dimma av trötthet hela tiden och samtidigt springer tiden iväg. Helt sjuk att det redan är dags för fredag igen. Den här veckan har jag i alla fall kommit igång med träningen, mjukstartar lite och det känns som en bra idé, särskilt som jag just nu har typ kramp i min vänstra vad efter dagens 45 min walkingpass.  Att dessutom cykla den lilla biten hem var ingen höjdare.
 
Utöver att träningen är igång igen så är jag nu inne på dag 5 av "inget godis, läsk eller kakor"-förbudet som vi infört här hemma. Än så länge går det bra, suget finns där men jag har inte fallit dit i alla fall. 1 månad ska vi köra till att börja med.
 
Ser fram emot en härlig helg för övrigt. Mattias föräldrar kommer hit och så ska vi shoppa :) Dessutom fyller han år, maken min. Det ska självklart firas!

Inte nu dock, nu ska jag fortsätta tugga på mina fruktbåtar och titta på Pretty Little Liars, min nuvarande favvo serie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback