26 maj 2013

Sitter just nu i soffan och jäser efter kvällens middag. Puhh! Idag gjorde vi hemmagjord pizza med en massa ost och korv rester sedan fredagens middag. Den blev hur god om helst! Till efterrätt kör vi på fruktsallad. Vi måste ju fira en vecka utan läsk, kakor eller godis. Jag är väldigt imponderad av mig själv, att jag har klarat det. Dricker vanligtvis sjukt mycket läsk på helgerna och en och annan chokladbit slinker ner också. Det känns dock som att vecka två kommer bli värre än förra, vi får väl se.
 
Helgen har varit kanon för övrigt! Mattias föräldrar kom hit i fredags och vi åt en mumsig middag och drack ett par glas vin. Igår tog vi tåget till Malmö och hängde på Emporia hela dagen. Vi avslutade med middag på Vapiano innan vi tog tåget hem igen. Blev en hel del shoppat, visar framöver vad jag köpte :)
 
Nu är i alla fall snart helgen slut och det är dags för en ny vecka med jobb, träning, dålig sömn och allt vad det nu brukar innebära.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback