8 maj 2013

Då var det dags att ta långledigt igen då!
Det känns dock som att jag har varit ledig i en evighet. Först var jag ledig och jobbade från Norrköping och sen blev jag sjuk och jobbade hemma nu i veckan och nu är jag ledig. Har inte varit fysiskt på jobbet på över en vecka.
Ögonen börjar för övrigt bli bättre. Det verkar mer vara ett öga som inte vill ge med sig nu.
Eftersom morgondagen är min födelsedag så har jag bestämt att jag ska vakna utvilad och så frisk som man bara kan vara!
 
Tycker det är väldigt drygt att jobba hemma eftersom jag är så himla social och pratglad så är det ju mest mig själv jag pratar med. Sådär kul. Så fort någon har ringt så har det varit svårt att få mig sluta prata :)
Nu är dock Mattias hemma och vi ska vara lediga så jag har någon att prata med :)
 
Nu är det dags för lite tacos och soffhäng, är sjukt trött så jag kommer somna som en stock tidigt känns det som. Hoppas det, brukar vara lite pirrigt att somna dagen innan man fyller år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback