Sommardag

Idag vaknade vi upp till en riktigt härlig sommardag! Vilket först visade sig i att vi vaknade i ett väldigt varmt sovrum. Det blir spännande hur vi ska kunna härda ut i sommar. Vi började i alla fall dagen med att Mattias skulle springa, så jag tog min cykel och cyklade med honom på hans 5 km runda.  När vi kom hem så fixade vi frukost och satte oss på solen i balkongen. Härligt värre!
Jag passae på att sitta där och läsa en stund och sen tog jag cykeln till sjön och träffade Sara som låg och pressade. Vi hängde där i ett par timmar och nu vilar jag lite inför kvällens Eurovision final som vi ska se hemma hos Anneli och Fredrik.  Jag tittar faktiskt lite på hockeyn också, det är ju ändå Sverige som spelar.
 
Tror att jag har blivit lite skär efter mina timmar i solen, jag var dock duktig och smörjde in mig. Årets första bränna... inte helt fel :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback