Underbara ledighet

Underbart är kort.
Nu är vi hemma igen efter nästan en hel vecka med familjen i Norrpan. Vi har hunnit med massor med roligt och min förkylning har blivit värre men går nu mot det bättre, Mattias har smittats så vi snörvlar och hostar i kapp. Dessutom verkar det som att jag har fått ögoninflammation.Kul. Verkligen jätte kul.
 
Här kommer ett bildregn från de senaste dagarna:
 
Celia fick lite tidiga 1 års presenter från oss.
 
Hon fick hjälp av storebrorsan att öppna :)
 
Jag försöker underhålla...
 
Igår var det kalas igen. Vi fixade lite italiensk buffé till min familj.
 
Äta äta!
 
Jag fick finfina presenter!
 
hej hej
 
Till efterrätt blev det vitkladdchokladtårta
 
Det blev några glas rosé. Lyxigt att dricka dem på Broadway!
 
Dancing in the streets! Kvällens sista bild.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback