TGIF

Hur skönt är det inte med fredag och helg? Underbart!
När jag hade slutat jobba (satt hemma idag) så la jag mig på soffan och sen sov jag visst en stund. Välbehövligt trotts sovmorgon två dagar i rad nu. Men det blir en lugn helg så jag ska nog kunna sova litr extra mycket så att jag är pigg nästa vecka. Imorgon har jag bokat mig på cyckling, men jag har 5 personer före mig i kö, så vi får se om jag får en plats eller inte. Sen ska vi tvätta. Det är väl lördagen typ. Festligt värre! På söndag däremot ska vi äta julbord, åhhh så gott det ska bli!
 
Veckorna blir ganska intensiva med allt åkandet överallt, i alla fall för min del. Så lugna helger gör mig inget. Jag har en hel hög med böcker som väntar på att läsas, det är kanske dags att komma igång med det.
 
Ikväll är det Idol och På spåret som gäller, sen vid 22 så kommer jag nog kunna sussa gott!
 
Jag har upptäckt en ny himla bra låt som jag måste tipsa om! Blir så glad av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback