Efter fys kommer mys

Satan vilken träningsvärk jag har!

Igår vara jag på ett så sjukt jobbigt pass (i klass med puls cycling, blodsmak i munnen). Men imorse när jag vaknade var kroppen helt ok. När jag kom igång på förmiddagens zumba pass började jag känna av gårdagen. Och nu, efter ett par timmar i soffan så är jag sjukt stel i varenda muskel. Tur att våra planer för kvällen är att titta på Netflix typ. Och äta lördagsgodis. Men innan det ska vi äta mat. Blev så himla sugen på kött, så idag ska vi steka en köttbit, koka potatis och så beasås och såklart sallad till det. Gud så gott!
Det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Börjar nog bli dags för att laga lite mat. Har som sagt legat i soffan ett par timmar och slötittat på skidor på tv. Och kanske sovit en liten stund också ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback