Ledig dag

Jag hade kunnat leva vidare i den här lilla bubblan som vi har skapat oss här hemma de senaste dagarna. 
Vi vaknar, äter frukost, tränar, äter lunch, fixar lite i lägenheten och lagar matlådor, slappar i soffan resten av eftermiddagen. Perfekt!

Men nej, imorgon är det vardag igen och jag är redan trött på att gå upp tidigt. Dags att börja hälla i mig kaffe om dagarna och bli spindeln i nätet igen. Förra veckans arbetsdagar var lite mjukstart, så nu börjar det på riktigt!

Idag testade jag på ett nytt pass på gymmet. Shape. 
Det var jobbigt som fan men kul för det var mycket övningar jag inte gjort innan. I alla fall inte på samma sätt, kul men lite förändring. 

Har planerat träningen för 2 veckor framåt nu och jag måste säga att jag känner mig väldigt pepp inför den. Hoppas jag kan behålla känslan även när jag har jobbat en hel dag och gått upp tidigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback