Lördag

Igår när vi gick och la oss bestämde vi att vi skulle komma iväg på dagens shoppingtur tidigt och satte därför väckarklockan. Det hjälpte ju inte för när den hade ringt vid 8:30 så somnade vi om och jag vaknade igen vid 10. 
Skönt att sova!
Vi kom iväg i alla fall och har tittat på vardagsrumsbord lite överallt. Jag tror att det lutar åt att det bordet som var vår favorit från början fortfarande är det. Men vi velar lite fortfarande...

Sen körde vi vidare till Stockholm Quality Outlet i Barkarby för att jaga kostym till Mattias. Vi var inte ensamma kan jag lova. Men så är det väl när det är rea på redan nedsatta priser. Folk blir som tokiga. 
Han fick med sig en superfyndad kavaj hem i alka fall. Byxorna fanns inte i hans storlek där, så dem får vi köpa till ordinarie pris. 

Utöver det så köpte jag ett par träningsbyxor (börjar bli ett beroende det här...) och Mattias lite träningskläder. Och så var vi en snabbis på Ikea och shoppade lite saker vi behövde. 

Nu är vi hemma igen. Jag har känt mig lite halvkrasslig och seg hela dagen så jag har lagt mig på soffan och vilar lite. Mattias ska vara duktig och ge sig ut och springa. 
Blir en tidig och lugn kväll idag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback