Nyårsafton

Vi hade en riktigt lugn nyårsafton här hemma igår. Det var precis vad som behövdes efter en intensiv vecka. Fast det är klart, jag saknade vår nyårstradition som vi började med förra året med vännerna i Osby. Men det kommer fler nyårsaftnar. 

Vi åt i alla fall riktigt god mat och såg massa film. Och drack bubbel såklart! Vid 21:30 viSte jag inte hur jag skulle kunna hålla mig vaken till tolv slaget. Men det fick så bra så :)

Idag har vi slappat järnet. Trotts att vi inte var vuxentrötta alls. Skönt att vila upp sig, imorgon är det dags att jobba igen. 

Varmrökt lax, hasselbalspotatis och romsås. 

Hallon och chokladmousse

Mattias idag - ibland rörde han lite på sig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback