Söndagsträning

Alltså jag älskar Organic Bodywork!
Om jag inte har berättat om det innan så kan jag förklara det som yoga/stretching/ utsträckning av kroppen i 38 gradig värme. Väldigt skönt både för kropp och själ. Behövs i en stressig vardag där man mest sitter ner och jobbar. 
 
Idag satte jag två väckarklockor för att inte missa eller försova mig och jag tog mig upp. 
När jag kom hem var det bara att trycka i mig en banan och svida om till nya träningskläder. Sen gav Mattias och jag oss ut i spåret i skogen för lite löpteknik (och springa som Phoebe i Vänner) och intervaller.  
Jobbigt som bara den. Min kondis är i botten verkligen. Daga att boka en lite mer pulspass så jag får upp flåset. 
 
Nu känns det väldigt skönt i kroppen i alla fall. Hääärligt!
 
Jag har dessutom mätt mig, vägt mig och tagit bilder. Planen är att jag ska göra det 1 gång i månaden. Förhoppningsvis ser jag lite resultat mellan gångerna. 
 
I mina nya ursnygga byxor och reafyndade tröja. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback