Berlin

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett axplock av alla bilder som Mattias tog när vi var i Berlin.
Vi var där söndag-tisdag tillsammans med Mattias föräldrar och bror + fru.  Berlin är en väldigt fin och spännande stad och jag ser fram emot att åka dit igen och se ännu mer av staden. Trotts att vi var där så få dagar så hann vi med att se Brandenburger Tor, Checkpoint Charlie, delar av muren osv. Vi bodde på Alexanderplatz med utsikt över staden och tv tornet. Vi hann även med en del shopping och jag fick med mig några fynd hem. Fick äntligen besöka Forever 21, som levde upp till mina förväntningar :)
Dessvärre så var svärmor sjuk under resan och hade lunginflamation visade det sig när vi kom hem, men hon höll modet uppe och hängde med ändå. Även Mattias var krasslig.
Kan varmt rekomendera att åka dit, underbar stad! Att det dessutom tar ungefär 1,5 timme från arlanda är ju himla skönt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback