Party och besök på akuten.

I lördags var det partytajm med ett par tjejer från jobbet. Det blev dock en ganska tidig kväll för min del, av olikia skäl ;) Men så länge jag var där så hade jag jätte kul iallafall!

Passade även på att premiär använda mina linser på festen. Kanske inte det mest lyckade. När jag skulle ta ut dem på lördags natt/kvällen kunde jag inte få tag på den i vänstra ögat. Jag tänkte att jag skulle lyckas bättre i nyktert tillstånd så jag gick och la mig. När jag vaknade i söndags var det dags att försöka. Det gick inte alltför bra och jag hade VÄLDIGT ont, det skavde och hade sig. Efter en massa expertråd och miljoner försök gav vi upp och ringde till sjukvårdsrådgivningen. De tyckte att jag skulle åka till akuten, vilket vi gjorde.
Läkaren där kunde inte hitta något utan jag var bara svullen och så. Jag fick en salva att smörja med men om det inte gick över skulle jag ringa idag. Vilket jag gjorde, eftersom det fortfarande gjorde sjukt ont. Fick en tid typ direkt och träffade en ögonläkare. Hon kunde heller inte hitta någon lins och nu verkar det som om den har ramlat ut när jag typ sovit eller tvättat mig eller nått. Det verkar iallafall vara någonslags inflammation eller så. Hoppas att det går över snart. Gör ont! Är väldigt trött på att folk pillar på och i mitt öga.

Resten av söndagen blev lugn, jag låg och vilade mig i skuggan och Mattias stökade runt lite i trädgården.

Kommentarer
Jennie säger:

Aj aj, hoppas att det blir bättre snart... och att du efter allt ändå vill ha liner igen =) kram

2008-06-02 | 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback