Film

Tänkte att jag skulle se High School Musical idag nu när de går på 5an. Började precis och jag börjar nästan tro att den till och med är för corny för mig. Men jag kommer ju sitta här ändå, med Mattias suckande då och då. Hihi. Det är så det brukar vara när jag ser en "tjej"film.

Senare ska vi äta gott, hade tänkte grilla för sista gången i år men det är så ruggigt ute att jag tror vi steker köttet istället.

Oh, den här filmen är verkligen verkligen disney. Så gullig och de sjunger och har sig hela tiden typ. Tänk om det vore så på riktigt. Påväg till jobbet brister man ut i sång eller varför inte i kön på Ica. Undra om det skulle göra livet roligare?

Nej inte för att filmen behöver särskilt mycket koncentration men jag ska väl titta lite iallafall.


Kommentarer
cillan* säger:

Becca Glömde ju fråga när du ska köra upp????? Jag e ju såå jäkla nyfiken, men du kanske inte vill sejj vilken dag??? Åhhh lycka till iaf när det än är Å så hoppas jag att du å sara pallar era ässes upp hit (ska bara hitta en lgh först)...Wohooo* Kraaaaaama

2008-10-18 | 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback