Idag...

Blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Träningen fick strykas då jag hade ett fullspäckat schema för hela eftermiddagen/kvällen.  Jag fick dock lite annan slags träning när vi kastade ved förut. Aj aj vad mina armar kommer värka imorgon, bäst att strectcha innan jag glömmer det!

Har kunnat stryka en heldel från min lista nu och jag ser fram emot en fortsatt mysig kväll i soffan framför CSI och skrivandes adresserna till tackkorten!
Jag har fått ett gäng kort från Emmie som hon tagit på bröllopsdagen. Lite hos frissan och några hos fotografen, får se om jag pallar lägga ut dem idag.

Förresten så kan jag hälsa Britt och ni andra som vill veta att jag jobbar på med mitt körkort. Dock lite svårt att få tid att köra då jag alltid jobbar på dagarna. Men men håll ut, det kommer nog så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback