hej vinter (igen)

När vi gick och la oss igår regnade det och all snö var borta. Va skönt tänkte jag. Jag har nämligen beställt 15 grader och sol i några veckor nu men det verkar inte som beställningen kommer. Ialllafall när vi vaknade och tittade ut var det vitt igen. Snö är kul ett tag, december är en bra snö månad, kanske januari. Men sen vill jag att våren ska komma.

Vi kommer med största sannolikhet att tillbringa dagen inomhus. Förmodligen kommer vi inte att göra alltför mycket.  Vi pausar lite idag helt enkelt. Imorgon är det ny arbetsvecka igen. Inte alltför många helger kvar till min och Saras Göteborgshelg.Längtar!  Men innan dess ska vi hinna med både det ena och det andra :)

Kommentarer
Mlir säger:

Måste ju vara snö på sportlovet!! :P så vintern får inte vara slut riktigt än. ;)

2009-02-08 | 12:43:57
Bloggadress: http://emmelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback