det var nog sömnbrist då...

Jag har lärt mig att om jag går och lägger mig 21:30 och sover 9 timmar så är jag någorlunda utvilad och har varken huvudvärk eller gäspar mig genom dagen. Det är lustigt att jag behöver så mycket sömn. Och det är ju inte alltid det blir så men jag borde gå och lägga mig tidigt oftare är min slutsats.

Ikväll blir det dock ingen tidigt läggning, för ikväll börjar ju Morden i Midsommer igen. Voopido!  Är det inte lite mer sommar när det sätter igång? Samma sak med Allsång på Skansen, fast det ser jag ju iof inte alltid på.

Har med min nyfunna energi orkat med en heldel saker när jag kom hem. Tvättat två maskiner, plockat ordning på ren och smutsig disk, plockat ordning lite, lagat mat samt matlåda till imorgon. Och så vek jag ihop lite ren tvätt. Himla nöjd!


Kommentarer
DP säger:

hej... kom in på din sida via emmelies o ville tacka för att du sa att morden i midsommer började ikväll.. det har jag ingen koll på o nu vet jag vad jag gör ikväll... tack...

2009-06-23 | 19:51:48
Bloggadress: http://metrobloggen.se/dp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback