totalt mörker eller en spark i rätt riktning?

Jaha, då ska man snart börja stämpla akassa då :(

Som jag trodde så var jag en av de som får gå ner till 75%. Det suger! Men jag försöker se det lite som att det är en spark i rätt riktning till att hitta ett nytt underbart jobb eller kanske börja plugga såsmåningom? Jag har flera gånger tänkt att jag inte vill fastna där för alltid, det kanske är detta jag behöver.

Sen samtidigt så känns det hemskt, jag har aldrig fått akassa och det blir att lära sig att bli mer ekonomisk så vi klarar oss.

Det var någon på jobbet som kom på den geniala idén att eftersom vi får mer fritid nu kommer det ju gå åt mer pengar så istället borde företaget betala oss 25% mer, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback