It hurts

Jag. Har. Ont.
I de flesta musklerna i hela kroppen.

Igår hade vi nämligen en ordentlig jobbardag här hemma. Svärmor och jag inledde den med 3 vändor till tippen med hur mycket skräp som hellst (vi hade samlat på oss en hel del). Svärfar och M började titta på vedtorken som rasade i vintras pga snön. Lunch lagades, sen fick jag hjälpa dem lite och efter det började jag fylla källaren med ved. Blev inte helt klar i källaren men puhh, en heldel är uppfyllt iallafall.
Vid 20 åt vi äntligen middag och sen satt vi utslagna framför tv:n innan vi somnade gott.

  Köttfärsspett med cous-cous sallad och youghurt/ch Skål!                                                                  

När man väl vaknade imorse så vill jag inte hellre än att ligga kvar där resten av dagen. Men det går ju inte för sig! M fick hjälp att svärfar att montera våra nya duschkrämsbehållaren i duschen. Blev kanon!


När svärföräldrarna åkt hem slänge vi oss i sofforna och det är där vi ligger nu :) Family Guy maration på tv, inte helt fel!

Jag ser dock hur skitiga fönstrena är men det tar jag tag i en annan dag istället. Idag är det lugna gatan som gäller.

Och vet ni förresten... imorgon är det 2 år sedan vi gifte oss! Helt otroligt hur fort tiden går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback