Klantskaft

Hur klantigt är det inte att tappa en nagellacks flaska i klinkersgolvet? Det är klibbigt att plocka upp glaset och nu luktar det en blandning av nagellack, såpa och doftspray. Gelatingodis enligt M.

Men jag är trött, kan jag skylla på det?
Mina dagar är fulla av jobb, jobb, sömn och lite träning.
Jag får för mig att jag har sjukt mycket och göra hela tiden, så tänker man på alla tjejer i min ålder som bloggar, har egna företag, är skribenter på tidningar och dessutom spenderar alla kvällar ut och säkert vaknar med en lätt baksmälla varje dag. Då är ju mina dagar rena rama proträffen typ.


Har fått stå ut med en hemsk träningsvärk i 2 dagar nu, imorgon är det dags för att få lite mer. Dessutom ska jag klippa mig imorgon på lunchen, lite höstsnyggt tänkte jag!

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan och måla naglarna, med en hel nagellacksflaska.

Kommentarer
Mlir säger:

tycker du ska vara glad över att den gick sönder på klinkersgolv och inte trägolv ;)

2010-08-27 | 22:03:23
Bloggadress: http://emmelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback